Foto: Instagram/predsednikrs, zena_zmaj, Lična arhiva, Fejsbuk/NikolaSelakovic, Fejsbuk/DušanBajatović |
Srpski političari sve češće koriste društvene mreže Fejsbuk, Tviter i Instagram, a na njima pored slika sa sastanaka iz Skupštine ili iz Vlade Srbije, na njima se mogu videti i sasvim druge fotografije koje obični građani nisu imali prilike da vide. Tako stranačke prvake gledamo u teretani, kako razmenjuju ljubav sa svojom suprugom, porodicom, ljubimcem ili kako igraju stoni tenis i sl. Ipak, sve češće tu gledamo i političke okršaje!
Da su društvene mreže veoma važne u sferi političkog marketinga, sve više shvataju i srpski političari, koji na njima sve više pokušavaju da se predstave kao ljudi iz naroda.
Poslednji primer za to je otvaranje profila na Instagramu premijera Srbije Aleksandra Vučića, koji je kao razlog za ovaj korak naveo povezivanje s mlađim ljudima u Srbiji!
POLITIČKI RAT I NA INTERNETU: Stranke u Srbiji sve više ulažu u onlajn kampanju!
Predsednik Srbije Tomislav Nikolić veoma je aktivan na društvenim mrežama i na njegovim profilima mogu se uglavnom naći fotografije i statusi sa sastanaka na kojima je on učestvovao, ali takođe ume da prijatno iznenadi sve svoje pratioce, kao što je to uradio postavljajući “selfi” sa predsednikom SAD Barakom Obamom!
Ipak, mora se primetiti da su predstavnici vlasti manje aktivniji na društvenim mrežama za razliku od opozicije koja prednjači.
Lider LDP-a Čedomir Jovanović jedan je od najaktivnijih političara na društvenim mrežama, te tako njega možemo gledati kako vozi trotinet, ide na očni pregled, trenira, kako se ljubi sa ženom na plaži.
Većina funkcionera i ministara među kojima su Maja Gojković, Ivan Tasovac, Nebojša Stefanović odmah po stupanju na dužnost napustili su voje Tviter naloge, dok su s druge strane pripadnici opozicije na društvenim mrežama našli utehu što nisu na vlasti.
Opozicija najčešće Tvituje, a najaktivniji su Borko Stefanović, Dragan Šutanovac, Balša Božović i Goran Ješić.
Stručnjak za odnose s javnošću Ivan Milošević kaže da su društvene mreže moćno oružje političkog marketinga.
– Upotreba društvenih mreža u političkom marketingu, posebno u izbornoj kampanji u Srbiji, vrlo je razvijena, a u sinergiji sa drugim medijima daje velike rezultate – kaže on.
(Telegraf.rs)
http://www.telegraf.rs/vesti/politika/1693863-zivot-srpskih-politicara-na-internetu-sokirace-vas-sta-sve-kace-na-fejsbuk-instagram-i-tviter-foto
Нема коментара:
Постави коментар