u prilogu Vam dostavljam obaveštenje iz juna 2011. godine, kojim JKP "Infostan" pokušava da objasni svoje SILEDžIJSKO ponašanje.
SAMO IZUZETNO DEGENERISAN I NADASVE BAHAT I BEZOBRAZAN mozak može da smisli da potpišete izjavu da ne želite da budete silovani !!!
U suprotnom silovanje će se nastaviti jer niste potpisali da ne želite, pa to automatski znači da silovatelj može slobodno i bez reperkusija da nastavi MALTRETIRANjE.
U ponašanju JKP "Infostan" NIŠTA SE NIJE PROMENILO U POGLEDU OTKLANjANjA NEPRAVILNOG PONAŠANjA, KAKO U OBRAČUNU ZA KOMUNALNE USLUGE I ONE KOJE TO NISU, DO NA SILU NAMETANjA OSIGURANjA IMOVINE KOJE NEMA KARAKTER KOMUNALNIH USLUGA, PA DO DOSTAVLjANjA NEŽELjENOG REKLAMNOG MATERIJALA, ŠTO UKAZUJE DA SU TREĆIM LICIMA BESPRAVNO DOSTAVILI PODATKE O GRAĐANIMA MIMO NjIHOVE VOLjE I SAGLASNOSTI !!!
U prilogu je još jedan primer NEODGOVORNOG I LICEMERNOG PONAŠANjA gradske uprave koja je, oktobra 2010. godine, jednu službu za komunikaciju, isključivo za prijem telefonskih poziva-upita (telefonski operater) NEOSNOVANO PROGLASILA NADLEŽNOM za oblasti:
- investicionog održavanja stambenih zgrada,
- nerazvijena infrastruktura i problemi u vodosnabdevanju,
- divlja gradnja i legalizacija,
- ...
Ovakvo UDVORIČKO ponašanje gradskih vlasti prema građanima je direktno omalovažavanje i potcenjivanje pameti sugrađana, a poznato je da ni ozbiljnije probleme inspekcijske i druge službe nisu u stanju da reše, a ne neka služba za komunikaciju koja NIJE NI KOMPETENTNA U NAVEDENIM OBLASTIMA.
S poštovanjem,
Dejan Ilić
DEJO LEGENDO. OKAČITE OVO NA NAŠ FEJS.
S postovanjem,
Udruženje za zaštitu prava potrošača
"Prosperitet" Novi Sad
predsednik, Radomir Ćirilović, 021/ 300-38-65; 063/340-763;
WWW.prosperitet.rs
Нема коментара:
Постави коментар