Vi ste ništa. Postavljate glupa pitanja. Mali vam je IQ. Ovo je, umesto
konkretnih odgovora, poručeno novinarki “Blica” na konferenciji Maje Nikolić.
Iako smo srdačno dočekani, ponuđeni kafom i čajem, prve uvrede počele su da pljušte čim smo postavili pitanja o kompaniji “Špar” koja se na čelu sa Majom Nikolić bavi prodavanjem fantomske franšize. Već posle pitanja zašto je firmu nazvao “Špar”, što je inače naziv čuvenog austrijskog lanca maloprodaje, krenula je lavina uvreda.
- Vi ste neobrazovani, imate problema sa gramatikom. Austrijski lanac se zove „Spar“, a naša firma je „Špar“. Dopalo mi se to ime jer asocira na šparanje, štednju, a to je aktuelna tema u Srbiji - nevešto se pravdao Vorgić.
Na to se ubacila i Nikolićeva koja je u ulozi iskusne biznismenke objasnila da ime nikako ne može biti kopirano jer srpski “Špar” u nazivu ima d.o.o, dok austrijski ima gesmbh.
- Ali, vas zanimaju maliciozna pitanja. Hoćete da me pitate da li sam u vezi sa vlasnikom firme i sa čovekom koji je oženjen? - bubnula je pevačica
- Ne, hoću da vas pitam na osnovu čega planirate da za pet godina zaposlite 120.000 ljudi?
- Zaposlićemo ih tako što ćemo otvoriti lanac maloprodajnih objekata koji će prodavati prehrambene proizvode - samouvereno je odgovorila pevačica.
Početni kapital pak nije htela da otkrije. Na pitanje zašto su se pozvali na nepostojeću preporuku Ministarstva trgovine koje ih je nazvalo prevarantima, pevačica je opet počela da vrda.
- Imamo preporuku, ali ćemo je dobiti za pet dana - rekla je Nikolićeva ne osvrnuvši se na činjenicu da u Ministarstvu trgovine nikada nisu čuli za njih.
Pitali smo i šta je kvalifikuje za funkciju izvršne direktorke.
- Žao mi je što je vaš IQ toliko mali da ne možete da shvatite da neko ko peva može da bude dovoljno inteligentan da pročita dve i po knjige kako bi počeo da se bavi ozbiljnim biznisom u Srbiji - objasnila nam je Maja.
- A šta vas kvalifikuje za posao novinara? Je l‘ ste spavali sa urednikom - upitao je potom Vorgić novinarku “Blica”.
Na odgovor „završen fakultet“, bez srama je dobacio: „Ih, koliko ja poznajem ljudi sa fakultetom“.
http://www.blic.rs/Vesti/Drustvo/519017/CIRKUS-Direktorka-Maja-vredja-i-prostaci
Iako smo srdačno dočekani, ponuđeni kafom i čajem, prve uvrede počele su da pljušte čim smo postavili pitanja o kompaniji “Špar” koja se na čelu sa Majom Nikolić bavi prodavanjem fantomske franšize. Već posle pitanja zašto je firmu nazvao “Špar”, što je inače naziv čuvenog austrijskog lanca maloprodaje, krenula je lavina uvreda.
- Vi ste neobrazovani, imate problema sa gramatikom. Austrijski lanac se zove „Spar“, a naša firma je „Špar“. Dopalo mi se to ime jer asocira na šparanje, štednju, a to je aktuelna tema u Srbiji - nevešto se pravdao Vorgić.
Na to se ubacila i Nikolićeva koja je u ulozi iskusne biznismenke objasnila da ime nikako ne može biti kopirano jer srpski “Špar” u nazivu ima d.o.o, dok austrijski ima gesmbh.
- Ali, vas zanimaju maliciozna pitanja. Hoćete da me pitate da li sam u vezi sa vlasnikom firme i sa čovekom koji je oženjen? - bubnula je pevačica
- Ne, hoću da vas pitam na osnovu čega planirate da za pet godina zaposlite 120.000 ljudi?
- Zaposlićemo ih tako što ćemo otvoriti lanac maloprodajnih objekata koji će prodavati prehrambene proizvode - samouvereno je odgovorila pevačica.
Početni kapital pak nije htela da otkrije. Na pitanje zašto su se pozvali na nepostojeću preporuku Ministarstva trgovine koje ih je nazvalo prevarantima, pevačica je opet počela da vrda.
- Imamo preporuku, ali ćemo je dobiti za pet dana - rekla je Nikolićeva ne osvrnuvši se na činjenicu da u Ministarstvu trgovine nikada nisu čuli za njih.
Pitali smo i šta je kvalifikuje za funkciju izvršne direktorke.
- Žao mi je što je vaš IQ toliko mali da ne možete da shvatite da neko ko peva može da bude dovoljno inteligentan da pročita dve i po knjige kako bi počeo da se bavi ozbiljnim biznisom u Srbiji - objasnila nam je Maja.
- A šta vas kvalifikuje za posao novinara? Je l‘ ste spavali sa urednikom - upitao je potom Vorgić novinarku “Blica”.
Na odgovor „završen fakultet“, bez srama je dobacio: „Ih, koliko ja poznajem ljudi sa fakultetom“.
Demanti „Špara“U saopštenju poslatom redakciji “Blica”, Maja Nikolić navodi da je poslovanje firme „Špar“ d.o.o. transparentno i da je firma prisutna na tržištu Srbije od 1992. godine.- Na osnovu zaključenog ugovora za realizaciju projekta „Open shopping“ koji je zaštićen u Zavodu za intelektualnu svojinu pod br.A-181/2013 i obaveza koje proizilaze iz istovetnog ugovora donete su i sprovedene određene odluke koje se odnose na samo privredno drštvo. Postavljeni su ambiciozni planovi koje planiramo da realizujemo i ostvarimo narednih godina. |
http://www.blic.rs/Vesti/Drustvo/519017/CIRKUS-Direktorka-Maja-vredja-i-prostaci
Нема коментара:
Постави коментар