петак, 28. новембар 2014.

Veran Matić kao oličje korupcije

Pozdrav da li bi ste procitali sva tri clanka, nije mi stalo do mog imena vec do toga da se ideja sprovede kako treba i da sve bude TRANSPARENTNO !

Jedan od njih je moja ideja, gde stoje unikatne stvari kao ostvarivanje kontakata sa bolnicama koje doticni pominju kao njihovu ideju ! Veran laze i izmislja i ne verujem da nece zeleti da po uzoru na zapad kako i sam kaze ne uzme 10% od svih prihoda administracija nije potrebn ekstra jer ih ima dovoljno vez zaposlenih da to rade
ne verujem da nece pokusati da oskrnave i da ukradu pare i muvaju iz puno razloga- provizija za ugovore sa bolnicama, za fondaciju i ko zna sta sve jos !

Zelela bih da ih neko jasno prati i redovno proziva za ono sto rade, po ideji fondacije sa bloga ! Ovde se radi o ljudima koje niko ne zeli da vidi i koji crkavaju jer nemaju ni para ni veze .

Inace se razmisljam cak i da ih tuzim za kradju ideje tj sprovodenje ideje sa sumnjivim ciljevima jedan advokat cija specijalizacija ne samo intelektualna imovina vec i internet bi probao da slucaj dovede u Holandiju, sto bi izazvalo sigurno skandal

To nije moj cilj i zelja, vec samo da se ideja sprovede kako treba, i sad da se i Veran Matić kao olicje korupcije i kradje skloni on uopste tamo nije potreban da li mozete nesto bilo sta da uradite na ovom planu i da se na neki nacin primoraju da rade kao treba? Pozdrav Jelena Milošević"




Овај фонд по­че­ће да ра­ди иду­ће сед­ми­це, ка­же ми­ни­стар здра­вља

У Фонд за ле­че­ње де­це у ино­стран­ству др­жа­ва ће уло­жи­ти као по­чет­ни ка­пи­тал ми­ли­он евра, не­зва­нич­но са­зна­је „По­ли­ти­ка”.

Овај ду­го на­ја­вљи­ва­ни фонд ко­ји би тре­ба­ло да бу­де спас за те­шко обо­ле­ле ма­ли­ша­не за чи­је су ле­че­ње ис­цр­пље­не све мо­гућ­но­сти у срп­ским бол­ни­ца­ма, по­че­ће да ра­ди иду­ће сед­ми­це, на­ја­вљу­је за наш лист ми­ни­стар здра­вља Зла­ти­бор Лон­чар.


Он ни­је мо­гао да го­во­ри о су­ми нов­ца ко­ју ће др­жа­ва упла­ти­ти на ра­чун фон­да, али је под­се­тио да је осни­вач ове ин­сти­ту­ци­је Вла­да Ср­би­је и да су све про­це­ду­ре око осни­ва­ња фон­да окон­ча­не.


– Све је за­вр­ше­но, осно­ва­на су те­ла фон­да, као и ме­ха­ни­зми за­шти­те и са­да је пре­о­ста­ло са­мо да стиг­не пр­ва упла­та на ра­чун фон­да, што ће зна­чи­ти и по­че­так ње­го­вог ра­да – об­ја­шња­ва Лон­чар.


Од про­шлог про­ле­ћа, ка­да је це­ла Ср­би­ја ску­пља­ла па­ре за тран­сплан­та­ци­ју ср­ца ма­ле Ти­ја­не Ог­ња­но­вић, го­во­ри се о осни­ва­њу др­жав­ног фон­да за ма­ли­ша­не ко­ји­ма је је­ди­на на­да ле­че­ње у ино­стран­ству. Под­се­ћа­мо, слу­чај „Ог­ња­но­вић” ни­је за­кљу­чен, по­ли­циј­ска ис­тра­га је у то­ку због сум­њи да је би­ло мал­вер­за­ци­ја са нов­цем, реч је о 2,6 ми­ли­о­на евра при­ку­пље­них у ху­ма­ни­тар­ним ак­ци­ја­ма. Од­мах по­сле смр­ти ма­ле Ти­ја­не у хју­стон­ској бол­ни­ци по­ло­ви­ном ју­ла про­шле го­ди­не, по­че­ле су при­че о нео­п­ход­но­сти осни­ва­ња фон­да за бо­ле­сне ма­ли­ша­не, али и утвр­ђи­ва­њу стро­ге кон­тро­ле пу­те­ва нов­ца у ње­му ка­ко се ви­ше ни­кад не би ство­ри­ле сум­ње у би­ло ка­кве зло­у­по­тре­бе са ху­ма­ни­тар­ним па­ра­ма.


Од при­ча до пр­вог ко­ра­ка ка ре­а­ли­за­ци­ји, од­лу­ке вла­де о осни­ва­њу фон­да, про­шло је го­ди­ну да­на. Али, ка­да је од­лу­ка, кра­јем ав­гу­ста до­не­та, по­кре­нут је чи­тав ме­ха­ни­зам ор­га­ни­за­ци­је и осни­ва­ња ове ин­сти­ту­ци­је. Рад фон­да, али и то­ко­ве при­ку­пље­ног нов­ца кон­тро­ли­са­ће по­себ­но те­ло са­ста­вље­но од пред­став­ни­ка На­род­не скуп­шти­не, удру­же­ња ро­ди­те­ља обо­ле­ле де­це, ме­ди­ја и Ми­ни­стар­ства здра­вља, што ће обез­бе­ди­ти тран­спа­рент­ност ра­да ове уста­но­ве.


За по­моћ овог фон­да мо­гу да се обра­те по­ро­ди­це те­шко обо­ле­ле де­це уз из­ве­штај на­ших струч­ња­ка да се она не мо­гу успе­шно ле­чи­ти у Ср­би­ји, а он­да ће струч­не ко­ми­си­је од­лу­чи­ва­ти о њи­хо­вом од­ла­ску на ле­че­ње у ино­стран­ство и о по­треб­ној фи­нан­сиј­ској по­мо­ћи. Чла­но­ве струч­не ко­ми­си­је би­ра­ће ми­ни­стар здра­вља, а ова­кве ко­ми­си­је би­ће осно­ва­не за сва­ко обо­ле­ло де­те, по­себ­но и уко­ли­ко бу­де по­тре­бе – у рад ко­ми­си­је укљу­чи­ва­ће се и стра­ни струч­ња­ци.


Бу­ду­ћи фонд фи­нан­си­ра­ће се из ра­зних из­во­ра, али и од де­ла нов­ца ко­ји је ра­ни­је из др­жав­ног бу­џе­та био усме­рен ка фи­нан­си­ра­њу ко­шар­ка­шких и фуд­бал­ских клу­бо­ва. Има­ће, ка­ко је не­дав­но за „По­ли­ти­ку” об­ја­снио ми­ни­стар здра­вља, и сво­је про­мо­то­ре – по­зна­те љу­де ко­ји ће кад год бу­ду у при­ли­ци про­мо­ви­са­ти фонд и ње­гов рад.

Ина­че, овај фонд ства­ран је по узо­ру на ис­ку­ства у ра­ду Фон­да Б 92.

http://www.politika.rs/rubrike/Drustvo/POLITIKA-SAZNAJE-Drzava-daje-milion-evra-u-Fond-za-lecenje-dece-u-inostranstvu.sr.html?fb_action_ids=10152903026959684&fb_action_types=og.recommends

Нема коментара: