уторак, 22. март 2016.

Zlatan Velagić: Ja sam prijavio korupciju, a sada protiv mene se vodi “hajka”

Zlatan Velagić uposlenik Tuzla-kvarca u saradnji sa SIPA-om “raskrinkao” je pomoćnika ministra za energetiku, industriju i rudarstvo Bahira Imamovića koji je godinama vršio ucjenu ove firme tražeći novac za izdavanje dozvola za koncesiju.
Imamović je snimljen kako od Velagića uzima označene novčanice u automobilu na jednom parking prostopru u Tuzli, nakon čega je i uhapšen i suđenje je u toku.
No, nakon prijave korupcije, ništa bolja situacija nije za Tuzla-kvarc jer im je koncesija koja je izdata od strane Vlade TK ukinuta, a radnici su na ulici.
Zlatan Velagić je mišljenja da se sada protiv njega otvaraju sudski procesi samo iz razloga što je prijavio korupciju i što će pored Imamovića kao pomoćnika ministra za energetiku, industriju i rudarstvo odgovarati i oni koji su sa njim sarađivali, odnosno koji su sigurno znali za sve što radi. A to su oni u policiji, inspekciji sudu i Vladi TK.
Velagić je pohvalno govorio i o bivšem ministru za energetiku, industriju i rudarstvo Željku Knežičeku koji je uvijek kako kaže bio za Tuzla-kvarc da radi i da ljudi tu zarađuju plaću, naravno sve u skladu sa zakonskim okvirima.
Pogledajte snimak emisije AKTUELNO




http://www.ntv.ba/zlatan-velagic-ja-sam-prijavio-korupciju-a-sada-protiv-mene-se-vodi-hajka/

Нема коментара: