Sin Milorada Vučelića parkira automobil gde stigne, ali kazne za njegovo nepropisno parkiranje idu na račun FK Partizan.
Kako „Blic” saznaje, Branislav Vučelić pomenute kazne ne plaća, već fudbalski klub u čijoj upravi sedi njegov otac.
„Blic” je imao uvid u deo izveštaja o kaznama mlađeg Vučelića.
Za dva meseca Vučelić junior je uhvaćen čak 27 puta da nepropisno parkira, a na račun Partizana tako je stiglo oko 50.000 dinara za naplatu.
http://www.blic.rs/vesti/drustvo/bahatost-vucelinom-sinu-kazne-za-parkiranje-placa-fk-partizan/3plrc3c
Kako „Blic” saznaje, Branislav Vučelić pomenute kazne ne plaća, već fudbalski klub u čijoj upravi sedi njegov otac.
„Blic” je imao uvid u deo izveštaja o kaznama mlađeg Vučelića.
Za dva meseca Vučelić junior je uhvaćen čak 27 puta da nepropisno parkira, a na račun Partizana tako je stiglo oko 50.000 dinara za naplatu.
Iako Branislav Vučelić nije zaposlen u klubu, vozi službeni „audi”. Pritom je mlađi Vučelić dobio od kluba na korišćenje službeni automobil „audi a6” iako čak nije ni zaposlen u Partizanu.
Ali zato jesu njegov otac i blizak prijatelj Miloš Vazura koji je na funkciji generalnog direktora FK.
Inače, kako je „Blic” već pisao, Vazura je dok drugi zaposleni jedva sastavljaju kraj s krajem sebe nagradio sportskim premijama, tako da mesečno stavi u džep preko pet hiljada evraVoli pevačice i voditeljke
Sin nekadašnjeg bliskog saradnika Slobodana Miloševića i direktora RTS, a danas funkcionera koji je ušao u Partizan Milorada Vučelića, u javnosti je pominjan kao dečko pevačice Ane Nikolić i voditeljke Sani Armani.
Mlađeg Vučelića prati i ozbiljnija priča o zaposlenju. Zajedno sa sinom bivšeg direktora „Železnica Srbije” Dragoljuba Simonovića 2013. godine zaposlio se u državnom preduzeću „Jugoimport SDPR”.
Kako su tada navodili mediji, on je bez ikakvog iskustva u građevinarstvu i privredi stupio na funkciju pomoćnika direktora za marketing u „PMC inžinjeringu”, ćerki firmi SDPR.
http://www.blic.rs/vesti/drustvo/bahatost-vucelinom-sinu-kazne-za-parkiranje-placa-fk-partizan/3plrc3c
Нема коментара:
Постави коментар