четвртак, 25. фебруар 2016.

Naprednjaci reklamiraju Borka Stefanovića

Lidera novokomponovane kvazi-levičarske stranke Borislava Stefanovića reklamira firma koja je u direktnom vlasništvu člana Srpske napredne stranke.
Da je Borislav Stefanović jedan od Vučićevih lažnih opozicionara svedoči i činjenica da je svoju reklamu kampanju u Novom Sadu prepustio jednoj firmi koja je u direktnom vlasništvu člana Srpske napredne stranke.
Naime, Novi Sad je u proteklih par nedelja oblepljen plakatima na kojima se vidi kako pozer Borislav Stefanović.
Reklami bilbordi preko kojih se reklamira Borko u Novom Sadu u vlasništvu su firme “Unija Plus doo” koja je 2008. godine osnovana u Apatinu. Prema podacima sa APR-a, kao stopostotni vlasnik apatinske firme koja, između ostalog, drži 30 takozvanih “siti lajtova” (city lights) u Novom Sadu navodi se Ilija Bursać iz Apatina.
Bursać (1987) je poverenik opštinskog odbora Srpske napredne stranke u Apatinu.
Pored tog, Bursać je vlasnik apatinskog portala 025info, televizije 025 i marketing agencije “ApaOne”.
Nije jasno kako je mala apatinska firma dobila pravo da drži bilborde na 30 ekskluzivnih lokacija u Novom Sadu, ali je sasvim izvesno da iza Bursaćevog uspeha stoje veze iz Srpske napredne stranke.
Divlji “siti lajt” bilbordi pored trotoara i najprometnijih raskrsnica preplavili su Novi Sad otkako su naprednjaci preuzeli vlast u Novom Sadu.
Do tada je “siti lajtove” na autobuskim stajalištima držala isključivo firma “Maxim & Co” koja je u vlasništvu Zorana Šćepanovića, jednog od uhapšenih u akciji “Rezač” krajem 2015. godine zbog malverzacija sa poljoprivrednim zemljištem.
Pretežno se reklamiraju stranke 
Nekada su stranke u Novom Sadu mitinge i okupljanja najavljivale preko plakata. Otkako je apatinski naprednjak dobio čak 30 ekskluzivnih lokacija u Novom Sadu za svoje bilborde, strankama je omogućeno da se reklamiraju tokom cele godine.
Naprednjačke bilborde u Novom Sadu pretežno zakupljuju stranke na vlasti ili stranke bliske vlasti.
Srpska napredna stranka “zakupila” je sve “siti lajtove” u Novom Sadu kada je slavila sedmi rođendan. Prošle godine se reklamirala i Socijalistička partija Srbije, iako kampanja nije bila u toku.
Dragan Marković Palma “zakupio” je većinu naprednjačkih bilborda povodom najave miting na Spensu krajem novembra prošle godine.
Reklamirali su se i koalicioni partneri SNS-a iz Treće Srbije. Novosađani su iz revolta polupali njihove bilborde početkom 2013. godine. Međutim, to ih nije sprečilo da se reklamiraju 2014. i 2015. godine.
Imajući u vidu to da su divlji naprednjački bilbordi namenjeni za reklamiranje SNS-a i njihovih koalicionih partnera, bilbordi Borislava Stefanovića još jedan su dokaz da je on lažna opozicija koju je kreirao lično Aleksandar Vučić sumnjivim kapitalom.
Pročitaj: VUČIĆEVI KRIMINALCI: Narko-bos i batinaš u prvim redovima Srpske napredne stranke
Odakle Borku pare?
Nikome nije jasno kako je Borko za svega mesec dana, otkako ima otvoren račun u banci, uspeo da prikupi više miliona dinara za otvaranje kancelarija širom Srbije, plakate, reklamne bilborde…
Pročitaj: KOMBI STRANKA: Ko finansira Borkove plakate i kancelarije?
Kako se navodi na sajtu apatinske firme, jedan plakat, odnosno jedno lice, na nedeljnom nivou košta 40 evra.
Uzimajući u ozbri da je Borislav Stefanović zakupio više desetina bilborda na duži vremenski period od nedelju dana, postavlja se pitanje odakle mu toliki novac.
Ili je Borko počeo ozbiljno da se rasipa sa novcem koji je dobio od kriminalca Zvonka Veselinovića ili su mu naprednjaci sredili besplatno reklamiranje.
Treća opcija ne postoji pošto je nemoguće za mesec dana od “građana, prodavnica i malih donatora”, kako tvrdi Borko, prikupiti desetine miliona dinara za predizbornu propagandu.

http://www.teleprompter.rs/lazna-opozicija-naprednjaci-reklamiraju-borka-stefanovica.html

Нема коментара: