Demokratska stranka Srbije i njihov koalicioni partner "Dveri" na izbore idu sa slognaom "Sreća". Slogane su predstavili još i SRS i Levica Srbije. Kako je objavljeno na zvaničnom Tviter nalogu stranke za "sreću" su se opredelili jer je njihov cilj "sreća pojedinca, porodice i Srbije.
Da li je ovaj slogan bolji ili lošiji od slogana "Različak" iz 2012. godine, procenite sami.
Inače, Boško Obradović iz Dveri najavio je da će deo kampanje biti i "blanko" plakati na kojima će građani moći da nacrtaju ili napišu šta za njih znači "sreća". Evo kako je on objasnio ovu predizbornu kampanju:
Iako smo hteli samo da se našalimo, kada smo pre neki dan pitali humoriste da smisle slogane za predstojeće izbore, izgleda da smo ipak bili blizu realnosti u Srbiji.
Predizborni slogan SRS je "Srbiju u sigurne ruke" i upućen je, takođe, svim građanima Srbije i srpskom narodu, kaže lider radikala Vojislav Šešelj.
"Posle dosmanlijskih, socijalističkih i naprednjačkih ruku koje su Srbiju dovele na rub opstanka, jedinu sigurnost pružaju ruke SRS. Mi hoćemo da pridobijemo podršku onih koji su ojađeni, a takvih je 90 odsto građana", rekao je Šešelj Tanjugu i dodao da su radikali dokazali da su sposobni i kompetentni.
Šešelj kaže da će se radikali fokusirati na kampanju "od vrata do vrata", da će obići unutrašnjost Srbije, držati mitinge, gostovati na lokalnim televizijama, jer su, kaže, blokirani na skoro svim nacionalnim televizijama.
Lider radikala očekuje "prljavu kampanju" u kojoj će biti podvala, pokušaja prekrajanja izbornih rezultata, ali da će SRS iznositi samo istinu.
Levica Srbije Borislava Stefanovića već ima slogan "Idemo", za koji se, kažu, još uvek ne može reći da je predizborni.
Prema rečima člana Levice Ivana Jovanovića, taj slogan poziva građane da se priključe pokretu koji, kako kaže, nudi nešto nešto drugačije - odgovornost, kredibilitet i konkretna rešenja.
"Nama su ciljna grupa svi građani Srbije, naročito oni koji su u prethodnom periodu obespravljeni i oštećeni, mislim na radnike, penzionere, one koji su ostali bez posla i na one kojima su smanjene plate, penzije, mladima…", rekao je on Tanjugu.
Naprednjaci i socijalisti još ne otkrivaju svoje slogane.
I u SPS kažu da su u njihovoj ciljnoj grupi svi građani Srbije.
Zamenik šefa poslaničke grupe Neđo Jovanović očekuje da će građani "prepoznati kvalitet i ukazati poverenje onima koji vrede".
"To su do sad pokazali SNS i SPS", rekao je on i dodao da je još uvek rano da se govori o kampanji, jer izbori još uvek nisu raspisani.
PUPS okuplja najstariju populaciju građana, pre svega penzionera, rekao je Tanjugu Momir Čolaković i istakao da će se obraćati sa devizom da penzija mora biti zaštićena ustavna kategorija.
Analitičar Cvijetin Milivojević kaže da je slogan "šlag na tortu" koji dolazi posle kvalitetnog istraživanja javnog mnjenja i dobre kampanje i sve poruke građanima sublimira u jednu ili dve lake, prijemčive i atraktivne poruke.
Milivojević kaže da će stranke razmišljati o najvažnijim problemima na koje građani traže odgovore i da će biti reči o boljem životu, platama, novim radnim mestima, ali i o EU, odnosu prema Rusiji i Kosovu.
"U tom konglomeratu ideja bi trebalo tražiti i slogane koji će se vezivati za te teme", rekao je Milivojević.
Za njega je dobar i uspešan slogan onaj koji stranci donosi određeni procenat biračkog tela, koji je bio neopredeljen.
Takav je, prema njegovom mišljenju, bio slogan koalicije DOS i Vojislava Koštunice "Ko sme da vas pogleda u oči", koji je ohrabrio dobar deo građana da izađu na izbore i glasaju protiv Slobodana Miloševića.
Građani pamte nekoliko predizbornih slogana koji su obeležili godine od uvođenja višestranačja, bez obzira da li su bili uspešni i privukli glasače.
Poššteno! Kad je teško Čović! Vreme je! Svom snagom u reforme! Da radimo i živimo! Znam kome verujem! Demokratija je na staroj adresi! I Kosovo i Rusija!
http://www.alo.rs/sreca-slogan-dss-za-izbore/33864
Da li je ovaj slogan bolji ili lošiji od slogana "Različak" iz 2012. godine, procenite sami.
Inače, Boško Obradović iz Dveri najavio je da će deo kampanje biti i "blanko" plakati na kojima će građani moći da nacrtaju ili napišu šta za njih znači "sreća". Evo kako je on objasnio ovu predizbornu kampanju:
Iako smo hteli samo da se našalimo, kada smo pre neki dan pitali humoriste da smisle slogane za predstojeće izbore, izgleda da smo ipak bili blizu realnosti u Srbiji.
Predizborni slogan SRS je "Srbiju u sigurne ruke" i upućen je, takođe, svim građanima Srbije i srpskom narodu, kaže lider radikala Vojislav Šešelj.
"Posle dosmanlijskih, socijalističkih i naprednjačkih ruku koje su Srbiju dovele na rub opstanka, jedinu sigurnost pružaju ruke SRS. Mi hoćemo da pridobijemo podršku onih koji su ojađeni, a takvih je 90 odsto građana", rekao je Šešelj Tanjugu i dodao da su radikali dokazali da su sposobni i kompetentni.
Šešelj kaže da će se radikali fokusirati na kampanju "od vrata do vrata", da će obići unutrašnjost Srbije, držati mitinge, gostovati na lokalnim televizijama, jer su, kaže, blokirani na skoro svim nacionalnim televizijama.
Lider radikala očekuje "prljavu kampanju" u kojoj će biti podvala, pokušaja prekrajanja izbornih rezultata, ali da će SRS iznositi samo istinu.
Levica Srbije Borislava Stefanovića već ima slogan "Idemo", za koji se, kažu, još uvek ne može reći da je predizborni.
Prema rečima člana Levice Ivana Jovanovića, taj slogan poziva građane da se priključe pokretu koji, kako kaže, nudi nešto nešto drugačije - odgovornost, kredibilitet i konkretna rešenja.
"Nama su ciljna grupa svi građani Srbije, naročito oni koji su u prethodnom periodu obespravljeni i oštećeni, mislim na radnike, penzionere, one koji su ostali bez posla i na one kojima su smanjene plate, penzije, mladima…", rekao je on Tanjugu.
Naprednjaci i socijalisti još ne otkrivaju svoje slogane.
I u SPS kažu da su u njihovoj ciljnoj grupi svi građani Srbije.
Zamenik šefa poslaničke grupe Neđo Jovanović očekuje da će građani "prepoznati kvalitet i ukazati poverenje onima koji vrede".
"To su do sad pokazali SNS i SPS", rekao je on i dodao da je još uvek rano da se govori o kampanji, jer izbori još uvek nisu raspisani.
PUPS okuplja najstariju populaciju građana, pre svega penzionera, rekao je Tanjugu Momir Čolaković i istakao da će se obraćati sa devizom da penzija mora biti zaštićena ustavna kategorija.
Analitičar Cvijetin Milivojević kaže da je slogan "šlag na tortu" koji dolazi posle kvalitetnog istraživanja javnog mnjenja i dobre kampanje i sve poruke građanima sublimira u jednu ili dve lake, prijemčive i atraktivne poruke.
Milivojević kaže da će stranke razmišljati o najvažnijim problemima na koje građani traže odgovore i da će biti reči o boljem životu, platama, novim radnim mestima, ali i o EU, odnosu prema Rusiji i Kosovu.
"U tom konglomeratu ideja bi trebalo tražiti i slogane koji će se vezivati za te teme", rekao je Milivojević.
Za njega je dobar i uspešan slogan onaj koji stranci donosi određeni procenat biračkog tela, koji je bio neopredeljen.
Takav je, prema njegovom mišljenju, bio slogan koalicije DOS i Vojislava Koštunice "Ko sme da vas pogleda u oči", koji je ohrabrio dobar deo građana da izađu na izbore i glasaju protiv Slobodana Miloševića.
Građani pamte nekoliko predizbornih slogana koji su obeležili godine od uvođenja višestranačja, bez obzira da li su bili uspešni i privukli glasače.
Poššteno! Kad je teško Čović! Vreme je! Svom snagom u reforme! Da radimo i živimo! Znam kome verujem! Demokratija je na staroj adresi! I Kosovo i Rusija!
http://www.alo.rs/sreca-slogan-dss-za-izbore/33864
Нема коментара:
Постави коментар