четвртак, 29. октобар 2015.

JAVNI PROTEST PROTIV APELACIONOG SUDA U BEOGRADU I SUDIJE VESNE OBRADOVIĆ

Poštovana g-dja Nenadović,

    javljam Vam se emailom o jutrošnjem (29. oktobar 2015.) JAVNOM PROTESTU PROTIV APELACIONOG SUDA  U BEOGRADU I SUDIJE VESNE OBRADOVIĆ ispred tog suda. Transparent - flajer  (tekst je dole) je pročitalo  oko
20-desetak zaposlenih u tom sudu, a jedan čovek (verovatno iz obezbedjenja u civilu) je neuspešno pokušavao da me skloni, objašnjavajući mi da i trotoar ispred tog suda pripada sudu, iako sam ja tvrdio da je to javna površina i da na istoj mogu slobodno da protestujem. Zatim mi je tražio dozvolu za protest, na šta sam mu spremno odgovorio ja je dozvola potrebna samo za Protestne skupove, a ne i za individualne proteste (na šta se isti vidno zbunio), te da ja imam demokratsko pravo na Javni protest, što je demokratsko pravo svakog gradjanina, - te da me ostavi na miru, - na šta se ovaj pokunjeno povukao.

 Tekst je bio ovakav :

                   JAVNI PROTEST PROTIV APELACIONOG SUDA I SUDIJE VESNE OBRADOVIĆ jer imam osnovanu sumnju sa  činjenicama i dokazima :
  • da je ova sudija u PRESUDI Gž. 1945/15 izvršila zloupotrebu sudijskog položaja i da je prekršila Krivični Zakon Član 360. (Kršenje Zakona od strane sudije),  kao i Zakon o sudijama Član 90. stav 1. i 18.
  • da je ova sudija, zajedno sa sudijom Ljiljanom Vučinić iz Prvog osnovnog suda, organizovala perfidnu zaveru i prevaru i da je sve učinila u nameri da otme moje nasledstvo u korist tužene strane -  Povreda načela nepristrasnosti i kršenje odredaba Etičkog Kodeksa (Zakon o sudijama Član 90.
  • da je ova sudija EKSPRESNO, za samo 2 meseca, (mogući svetski rekord), donela ISKONSTRUISANU, NEZAKONITU I NAMEŠTENU PRESUDU Gž. 1945/15 sa namerom u korist druge strane, a da pritom nije cenila niti proveravala 30 mojih dokaza, proglasivši ih lakonski i neosnovano "da NISU OD UTICAJA" !!!
  • da je ova sudija korumpirana od za sada N. N. lica u korist tužene strane, te da sam Višem javnom tužilaštvu, Ministarstvu pravde, Visokom savetu sudstva i Predsednicima Apelacionog i Vrhovnog kasacionog  suda podneo PRIJAVE na napred date okolnosti protiv sudije VESNE OBRADOVIĆ,

Aleksandar Skočajić, dipl. maš. inž.
KONTAKT : bgdsudovi@gmail.com

U  atačmentu imate sudijinu, osnovano sumnjam sa brojnim činjenicama i dokazima : nameštenu i iskonstruisanu PRESUDU Gž. 1945/15 od 03.juna 2015.  koja je donesena za samo 2 meseca (mogući svetski rekord) donesenu sa namerom u korist tužene strane, iz koje se vidi da je sudija  VESNA OBRADOVIĆ  ignorisala svih 30 dokaza o kršenjima Zakona od strane Prvostepenog suda navedenih u mojoj Žalbi APELACIONOM SUDU (što je očigledno  posledica direktne korupcije  sudije VESNE OBRADOVIĆ), i moj ZAHTEV ZA REVIZIJU te PRESUDE iz koga se vide - uporedjivanjem PRESUDE  i ZAHTEVA ZA REVIZIJU šta je ta sudija radila i kako je ignorisala sve moje dokaze, volšebno ih prikazujući izrazom da "NISU OD UTICAJA",  (što je takodje očigledna posledica direktne korupcije te sudije).
 U atačmentu takodje imate kopije nekoliko zvanično predatih PRIJAVA i to : PREDSEDNIKU APELACIONOG  SUDA U BEOGRADU , PREDSEDNIKU VRHOVNOG  KASACIONOG SUDA U BEOGRADU, MINISTARSTVU PRAVDE, VISOKOM SAVETU SUDSTVA i VIŠEM JAVNOM TUŽILAŠTVU.
   Ako se odlučite da ovo postavite na Vaš sajt, molim Vas da me o tome obavestite.
Srdačan pozdrav,
Aleksandar  Skočajić
       11050 BEOGRAD
Grčića Milenka 4 A, stan 41  
































Нема коментара: