петак, 12. јун 2015.

Čume gostio šefove policije!

Ljubišu Buhu su u vili u Surčinu često posećivali Rodoljub Milović i Slaviša Sovtić. Kad sam ih jednom uslikala, Roćko mi je kazao: "E, briši to, ko zna gde će ta slika završiti jednog dana", priča Ivana Buha


DRUŽILI SE DO JUTRA Rodoljub Milović, Slaviša Sovtić i Ljubiša Buha
 
 
 
Rodoljub Milović, bivši načelnik Uprave kriminalističke policije, i Slaviša Softić, smenjeni šef Službe za borbu protiv organizovanog kriminala (SBPOK), bili su česti gosti nekadašnjeg vođe "surčinskog klana" i svedoka saradnika Ljubiše Buhe Čumeta u njegovoj vili u Surčinu!
Darko Cvetanović
Sedeli bi sa Ljubišom u dnevnoj sobi i pričali po tri-četiri sata. Jednom su zaglavili celu noć


Ivana Buha,
Čumetova žena


 
To pokazuje i fotografija koju je Čumetova supruga Ivana Buha ekskluzivno ustupila Informeru!
- Slika je nastala pre tri godine. Ja sam je napravila kad su nam jedne noći u goste došli šefovi policije Rodoljub Milović zvani Roćko i Slaviša Sovtić. Kad sam ih uslikala, Roćko mi je kazao: "E, izbriši tu sliku, ko zna gde će završiti jednog dana." Na kraju je ispao vidovit - priča Ivana kroz smeh.

Dolazili "audijem"

Nekada najmoćniji ljudi u MUP Srbije su, prema njenim rečima, bili česti gosti u vili smeštenoj u tržnom centru "Kotobanja" u Surčinu:
- Zanimljivo da su njih dvojica kod nas uvek dolazili zajedno, i to Milovićevim crnim službenim "audijem" sa zatamnjenim staklima. Nisu imali vozača, Roćko je vozio. Sedeli bi sa Ljubišom u dnevnoj sobi i pričali. Ja bih im se pridružila samo na nekoliko minuta, koliko da ih poslužim. Ostajali bi tako po tri-četiri sata, a sećam se da su jednom zaglavili čitavu noć. Do jutra su bili kod nas.

Roćko: Slikao sam se ja i sa...

Bivši načelnik UKP Rodoljub Milović prokomentarisao je sliku sa Čumetom na sledeći način:
- Posedujem fotografije i sa Arkanom, Borisom Petkovim, Giškom, Bojanom Petrovićem, Šljukom, Skoletom, Banetom Grebenarevićem... i da ne nabrajam više. A list za koji vi radite, uvaženi prijatelju, ne može dobiti moju izjavu, jer fali mi samo fotografija sa Draganom J. Vučićevićem.
Roćko, međutim, nije u pravu jer redakcija Informera poseduje i fotografiju na kojoj su njih dvojica, koju ćemo mu rado ustupiti, ako želi.
Što se Slaviše Sovtića tiče, on se nije odazivao na naše poruke i pozive.

Ona kaže da se susret tri drugara uglavnom "zasnivao na razmeni informacija":
- Sovtić je svakog momenta znao da li se meni i Čumetu prisluškuju telefoni, pa nas je upozoravao. Govorio nam je da nas slušaju i da pazimo šta pričamo. Čume i Roćko su pričali o raznim temama, prilikama u policiji, pravosuđu... Verujem da su razgovarali i o našem obezbeđenju, kako da ga unaprede i slično.
Dodaje da je bivši šef UKP poslednji put kod Čumeta bio prošle godine, za vreme majskih poplava.
- Od tada više nije dolazio. Znam da su njih trojica u odličnim odnosima i da se često čuju telefonom - navodi Čumetova supruga.
Podsetimo, Ivana je Informeru početkom maja dostavila i fotografije Čumetovih miliona koje je on u oktobru prošle godine doneo iz Pariza. Na jednoj se vidi i njihova maloletna ćerka kako sedi na bračnom krevetu pored gomile od 2,2 miliona evra u kešu!
- On je mene u aprilu optužio da sam mu obila sef u kući, tvrdeći da unutra nisu bili milioni evra, već samo dokumentacija i nešto nakita. Još se, kao, pita "koja još budala u kući drži milione". Evo, crno na belo, slika iz našeg doma kad se bahatio i našu ćerku slikao sa gomilom evra - rekla je tad Čumetova supruga.

Čume tražio starateljstvo
nad ćerkom

Ljubiša Buha Čume nedavno je pokrenuo postupak za starateljstvo nad ćerkom koju je dobio sa Ivanom Buhom.
- Socijalna radnica bi ovih dana trebalo da poseti Ljubišu u Surčinu i da ispita kakav odnos ima sa ćerkom. Po meni je skandal dodeliti dete njemu jer svi znamo kakve je sve prestupe imao - kaže Ivana.

Ona je javno optužila Čumeta da ubija i otima i da mu niko ništa ne može.

Zamrzela ga

Na drugoj strani, Čume je u ispovesti za naš list rekao da će tužiti svakog ko objavi ono što Ivana govori "jer je ona psihički bolesna osoba i na taj način se manipuliše s njom". Buha je, ipak, o Ivani govorio sa puno emocija, ne krijući da je i dalje voli.
Ivana mu je na sve to odbrusila da ne želi da ga vidi:
- Sa njim više ni mrtva! Neću da me slučajno sahrane s njim, mrzim ga...
Ljubiša Buha Čume rekao je juče da nema komentar na to što nam je Ivana ustupila njegovu fotografiju sa bivšim šefovima srpske policije.

http://www.informer.rs/vesti/hronika/17666/EKSKLUZIVNA-FOTOGRAFIJA-Cume-gostio-sefove-policije

Нема коментара: