недеља, 24. мај 2015.

Čuvaće me šarplaninci

Neću da okupljam svoje pristalice ispred kuće da me čuvaju. Imam u dvorištu dva šarplaninca, oni će me čuvati, rekao je u svom stilu
BEOGRAD - Lider SRS Vojislav Šešelj potvrdio je za Kurir da je dobio pismenu odluku Haškog tribunala, po kojoj treba da se vrati u pritvorsku jedinicu u Sheveningen do 26. maja.
- Čekam da mi se pismeno dostave izdvojena mišljenja dvojice sudija koji bili protiv te odluke - kazao je Šešelj. On je ponovio stav da neće bežati, ali da će pružati pasivan otpor.
- Neću da okupljam svoje pristalice ispred kuće da me čuvaju. Imam u dvorištu dva šarplaninca, oni će me čuvati - rekao je u svom stilu.

Ministar policije Nebojša Stefanović kazao je da na adresu Vlade Srbije još nije stigao dokumenat iz Tribunala.- Kada i ako se to bude dogodilo, postupićemo u skladu sa Ustavom - rekao je on. Potpredsednica Vlade Zorana Mihajlović takođe je kazala da će u narednim danima i premijer Aleksandar Vučić izneti stav o odluci Tribunala da Šešelj bude vraćen u Hag.

(S. M.)

http://www.kurir.rs/vesti/politika/seselj-cuvace-me-sarplaninci-clanak-1792743

Нема коментара: