уторак, 26. мај 2015.

Čumetov ukradeni „ferari“ daću policiji

„Govorim istinu o poslovima svog supruga Ljubiše Buhe Čumeta i ako će me zbog toga ubiti, to ne mogu da sprečim. Naravno da me je strah, ali ništa ne lažem. Imam slike, video-zapise i sve dokaze o stvarima koje javno iznosim”, priča za naš list Ivana Buha, supruga prvog srpskog svedoka saradnika i bivšeg vođe mafijaškog surčinskog klana.

„Zove me svaki dan i preti da mu vratim ‘ferari’, koji je kraden. Automobil sam sklonila u garažu i daću ga jedino policiji”
Ona je nakon dugogodišnjeg maltretiranja odlučila da progovori o svemu što zna o Čumetovoj umešanosti u brojna nerasvetljena ubistva, otmice, iznude i pretnje.
Čume prijatelj sa Ristovićem

Ivana kaže da je Ljubiša Buha dugogodišnji prijatelj Vidoja Ristovića, koji je poznat i kao muž voditeljke Nikoline Pišek, ali ne zna kako se zatekao u istom avionu kojim je Buha išao po milionski keš u Pariz. Čume
- Čume je leteo u Kan istim avionom, i to na trke Formule 1. Imam gomilu dokaza Čumetovog bahaćenja, njegove slike sa jednim policijskim generalom i načelnikom jedne službe u policiji. A on neka i dalje laže, pa ću i to objaviti - kaže Ivana.
od Ristovića kupuje nakit.
- Ljubiša me zove svaki dan po 15 puta. Sada mi traži da mu vratim “ferari”, koji je kraden i na kojem su prekucani svi brojevi. Ne želim da otkrijem gde ga krijem, već kada policija dođe po njega, sve će se znati. Ja sam taj automobil i vozila na prekucavanje - dodaje Ivana.

Supruga svedoka saradnika dostavila nam je snimak Čumeta kako u oktobru prošle godine kreće u Pariz po keš, a društvo mu prave tast Miće Jovanovića, Vidoje Ristović, sin Miše Grofa, sinovci i Filipis Panajotidis, član Internacionalne policijske asocijacije.

- Samo želim da dokažem da je Mića lagao kada je rekao da Čume nikada nije leteo njegovim avionom.
Imam dokaze da je bar u još četiri navrata leteo njegovim avionom - kaže Ivana.
 
 
 
Ljubiša i Ivana: Kraj decenijske ljubavi | Foto: Aleksandar Dimitrijević


Dok govori o poslovima ovih ljudi, ne može, a da se ne uplaši za svoj život. Kaže da strahuje za svoj život i da može bilo ko da joj naudi. Međutim, ona je rešila da otkrije sve što zna.


Čume pred poletanje za Pariz





Čeka se tužilaštvo

Kako “Alo!” saznaje, policija još od tužilaštva nije dobila nalog da ikoga sasluša vezi sa video-snimkom koji je Ivana Buha iznela u javnost.

- Nije me niko zvao da svedočim povodom objavljivanja snimka na kojem vidi da se moj suprug Ljubiša Buha Čume vozi avionom koji je u vlasništvu Miće Jovanovića, vlasnika “Megatrenda”- kaže Ivana Buha.

http://www.alo.rs/vesti/hronika/cumetov-ukradeni-ferari-dacu-policiji/98795

Нема коментара: