Direktorka “Blica” i Vučić |
Opšte je poznato da Aleksandar Vučić boluje od teške opsesije sa medijima. Inteligentni Vučić je osmislio ideal plan da utemelji svoju večnu vladavinu. On je jedini premijer “moderne Srbije” koji je shvatio i praktično primenio činjenicu da se Srbijom vlada preko medija, a ne iz Nemanjine 11. Sebi je rekao da će najviše energije uložiti u okupaciju medija. Ako će rasprodati državna preduzeća, smanjiti plate i penzije, zadužiti nas do guše, znao je da nikako ne sme da dozvoli da mu “zvanični” mediji pružaju otpor.
Tako je okupirao gotovo sve zvanične medije – Politika, Večernje novosti, Kurir, Blic, Alo, Pink, RTS, Tanjug, Informer, B92, Prva, S radio, pa čak i neke internet portale kao što je Telegraf.rs.
Otkad je posao PPV-a da otvara štamparije? |
medijske kampanje protiv pojedinih ministara i funkcionera SNS-a. Međutim, pronađite jedan jedini negativan tekst o Aleksandru Vučiću lično. Neki od ovih medija se predstavljaju kao anti-vladini, ali su ustvari pro-Vučić. Bitna razlika. Nemojte upasti u zamku.
Znao je da mora prvo da prisvoji najtiražniji “Blic”. Morao je da se dodvori direktorki “Blica”, Jeleni Drakulić – Petrović ili da se ona dodvori njemu. Prve javne znake njihovog zbližavanja videli smo kada je
Jelena pozvala tadašnjeg prvog potpredsednika Vlade, Aleksandra Vučića, da otvori novu štampariju kompanije “Ringier Axel Springer”.
Zar Jelena nije trebalo da pozove tadašnjeg premijera Ivicu Dačića? Da je Dačić tada bio prvi potpredsednik Vlade čisto sumnjamo da bi dobio pozivnicu od Jelene. Dakle, Jelena ne poziva funkcionere na osnovu funkcije, već na osnovu ličnih ili obostranih interesa.
Suzana Vasiljević desno |
Vučiću je odmah uručena pozivnica za proslavu 18. rođendan “Blica”. Vole se Vučić i “Blic”, iako on tvrdi da je “Blic” anti-vladin medij. Čak se na TV “Pink” i zahvalio “Blicu” na pomoći oko otkrivanja zloupotreba državnih automobila. Tri bambija za “Blic”!
Na rođendanu su bili i Vučićev najverniji satelit, Siniša Mali, i Vučićeva kontroverzna savetnica za medije, Suzana Vasiljević.
Prijateljska ljubav cveta i između Jelene i ministra Aleksandra Antića.
Zapamtite, “Blic” se možda predstavlja kao anti-vladin medij, ali je ustvari pro-Vučić medij.
Opšte je poznato da su nas Vlada Srbije i Aleksandar Vučić lagali oko brzine saniranja štete koju su nanele majske poplave. Iako ih niko nije vukao za jezik, Vučić i njegovi sateliti
obećavali su nam da će sve porodice biti skućene do početka zime. Režimski mediji o tome nisu izveštavali. Naročito je “Blic” bio tih po pitanju pisanja o sporoj obnovi poplavljenih područja i Vučićevih lažnih rokova.
Zašto? Zato što su fondacija “Blic”, TV “Prva” i Aleksandar Vučić još ranije sklopili dogovor.
Naime, fondacija “Blic” i TV “Prva” sopstvenim sredstvima izgradili su 10 montažnih kuća u Obrenovcu. Vlada Srbije nije uložila ni jedan dinar, ali je Jelena pozvala Vučića da uruči ključeve porodicama.
Zašto Jelena nije pozvala prvog potpredsednika Ivicu Dačića da uruči ključeve? U javnosti se stiče utisak da se “Blic” i TV “Pink”, odnosno, Željko Mitrović, nikako ne vole. Tu tvrdnju demantuje bliska fotografija dirketorke “Blica” Jelene Drakulić – Petrović i Željka Mitrovića na proslavi povodom lansiranja 60 “Pinkovih” kanala koju je Željko organizovao sredinom 2013. godine.
Postavlja se pitanje da li je “Blic” zbog bliskih odnosa između Jelene i Željka danima namerno ignorisao činjenicu da je Ivana Bakić Bodrožić bila Mitrovićeva ljubavnica? Nekoliko dana nakon što je Teleprompter.rs prvi otkrio da su Ivana Bodrožić i Mitrović bili u bliskoj ljubavnoj vezi, “Blic” je bio primoran da o tome izveštava.
Mitrović je odbijao pozive novinara “Blica” povodom tog slučaja i pošteno je “napljuvao” uredništvo tog lista tokom nameštenog gostovanja na “Studiju B”. Međutim, interesantno je to što su se u tom periodu reklame za “Pinkove zvezde”, “Pinkove zvezdice” i “Sulejmana Veličanstvenog” nalazile na naslovnoj strani novina “Alo”, koje takođe izdaje kompanija “Ringer Axel Springer”, gde Jelena sedi u direktorskoj fotelji.
Interesantno je napomenuti da se “Pinkova” reklama pojavila na naslovnoj strani “Alo” onog dana kada je taj list po prvi put objavio tekst o smrti u hotelu “Hajat”. Da li je Mitrović na taj način kupio povoljnije izveštavanje? Sami procenite. Možete pogledati sve arhive naslovnih strana lista “Alo” za mesec decembar.
“Blic” nikada nije bio gadljiv na režimske pare. Podsetimo da je bivši ministar za zaštitu životne sredine, Oliver Dulić, na račun “Blica” uplaćivao velike sume novca u cilju pozitivnog izveštavanja o Demokratskoj stranci. Dobijali su novac i od Vlade Vojvodine za medijsko praćenje.
Pitanje je samo koliko novca sada Aleksandar Vučić izdvaja za Jelenin “Blic”.
http://www.teleprompter.rs/nezavisni-bliski-odnosi-vucica-direktorke-blica.html
Нема коментара:
Постави коментар