петак, 26. децембар 2014.

Pukanića nisam ubio ja i Ameri to znaju!

Sreten Jocić zvani Joca Amsterdam, koji je optužen da je organizovao ubistvo hrvatskog novinara Ive Pukanića 2008. godine, negirao je juče u zatvorskoj sudnici da ima bilo kakve veze sa ubistvom vlasnika „Nacionala“.


- Nemam nikakva saznanja niti sam posredovao i učestvovao u tom ubistvu. Još je bivši ambasador SAD Manter u svojoj depeši napisao da sam hapšen po političkoj osnovi. Nezakonito sam uhapšen, i to po dogovoru Tomislava Karamarka i Ivice Dačića - naveo je Jocić pred sudskim većem Apelacionog suda.

Osim Jocića, za ubistvo novinara koje se dogodilo 23. oktobra 2008. u Zagrebu optuženi su i Željko Milovanović zvani Gavra, koji je označen kao neposredni izvršilac, kao i Milenko Kuzmanović.
 
http://www.alo.rs/vesti/hronika/pukanica-nisam-ubio-ja-i-ameri-to-znaju/79272

Нема коментара: