уторак, 23. децембар 2014.

Nije bilo osnova za moje izbacivanje

Predsednik Nove stranke Zoran Živković tvrdi da nije bilo osnova za njegovo udaljavanje sa sednice parlamenta o budžetu. Priznaje da je dobacio "stoko jedna", ali ne predsedavajućem Igoru Bečiću, već "dešavanjima u parlamentu".
Zoran Živković je, na konferenciji za novinare, rekao da nigde u stenogramima ne postoji neka njegova izjava koja može da se smatra uličarskom ili bilo kakvom pretnjom, prenosi Tanjug.

"Pošto mi nije dozvoljena replika, rekao sam 'stoko jedna' što je blaga i precizna definicija onoga što se tamo dešava. Nisam hteo da uvredim predsedavajućeg, to je bio moj odgovor na siledžijstvo", rekao je Živković.

Naveo je da je premijer Aleksandar Vučić u parlament došao posle podne, "iako je njegova obaveza bila da obrazlaže predlog buddžeta" a ne da, kako je rekao "svrati u parlament".

Lider Nove stranke je rekao i da Srbija ima ozbiljne probleme i pozvao premijera Vučića da podnese ostavku ili da raspiše izbore.

"Ja nešto nisam primetio arapske investicije, Pupinov most nije poklon već je finansiran iz kredita, nema pravosuđa već tri meseca..." rekao je Živković.

Naglasio je da sve to vidi i MMF i da je zbog toga odluku o aranžmanu sa Srbijom iz predostrožnosti pomerio za drugu polovinu februara.

Predsedavajući Skupštini Srbije Igor Bečić izrekao je juče tri opomene Živkoviću zbog "uličarskog rečnika" i naložio skupštinskom obezbeđenju da ga udalji iz sale.

Bećić je dao zatim pauzu, dok obezbeđenje nije ušlo u salu, nakon čega je Živković napustio skupštinsku salu.

Pre toga, predsedavajući je Živkoviću, koji je tražio repliku, rekao da "svojim uličarskim rečnikom nije zaslušio reč", na šta je Živković uzvratio sa: "Stoko jedna".

Bečić mu je potom izrekao treću opomenu i meru udaljenja.

http://www.rts.rs/page/stories/sr/story/9/Politika/1781261/%C5%BDivkovi%C4%87%3A+Nije+bilo+osnova+za+moje+izbacivanje.html

Нема коментара: