четвртак, 25. децембар 2014.

Не може Вучић сам, морамо да помогнемо

Десети, јубиларни пут, председник Скупштине Јагодине Драган Марковић Палма приредио је традиционални новогодишњи коктел, окупивши овога пута чак 4.000 званица.

Домаћин је стрпљиво целих 45 минута поздрављао колону гостију, међу којима су били шеф дипломатије и лидер социјалиста Ивица Дачић и министар војни Братислав Гашић. Осим званичника града Јагодине и представника Владе Србије, пријему у препуној спортској хали присуствовали су и народни посланици, одборници у Скупштини града, привредници, представници цркве, Војске, полиције, као и градоначелници и председници 14 градова и општина из Србије.

Драган Марковић Палма је рекао да је то догађај којим „испраћамо стару годину и сумирамо резултате рада”.

– Вама је познато да се ми никада нисмо жалили да нам је тешко и никада нећемо јер ми нисмо ту да нам буде тешко, већ да радимо. Желим да се захвалим свим председницима странака и одборницима у Скупштини града на јединству које су показали последњих десет година јер, захваљујући том јединству, ми смо постигли велики резултат – рекао је Марковић, и позвао све политичке партије у Србији да се у наредној години удруже и помогну премијеру Александру Вучићи да се спроведу реформе. – Не можемо седети скрштених руку већ морамо да помогнемо Влади Србије. Не може премијер Вучић сам спровести ове реформе без свих институција и свих нас који се бавимо неким јавним послом.

Марковић је додао да је Јагодина лидер у довођењу инвеститора. Како је навео, ових дана потписан је споразум с још три инвеститора који ће до краја фебруара следеће године почети да граде фабрике у Јагодини, и то ће бити укупно осам страних инвеститора, а до краја 2015. године биће најмање 12 страних инвеститора или фабрика, у којима ће радити више од 3.800 људи.

– Није лако довести инвеститоре у државу која има ружну етикету, а ту етикету скинули су Ивица Дачић и Александар Вучић, и нама који водимо градове и општине сада је лакше да доводимо инвеститоре. Без нових радних места нема економске будућности Србије, али будућности нема ни без борбе против беле куге – упозорио је Плама, најављујући и рекордан број  – да ће Јагодина у Беч наредне године водити чак 1.000 студената.

Први потпредседник Владе и министар спољних послова Ивица Дачић поручио је да ће Србија следеће године имати велике задатке и на унутрашњем и на спољном плану, а да ће од економских реформи зависити њена будућност. Он је истакао да је за њихово спровођење неопходна политичка стабилност, јединство свих политичких партија, као и да је изнад свих државни интерес јер је  Србија само једна.

– Драган Марковић је овде стално у неким активностима и надам се да, захваљујући свему томе, нећемо тако брзо отићи у овај Музеј воштаних фигура, сада поред нас. То значи да ћемо још дуго, дуго водити ову земљу путем просперитета – каже Дачић, истичући да је Србији неопходно народно јединство.

Министар Гашић је поручио:

– Очекивао сам да Палма каже оно што јесте, а што нам је у Србији најбитније, а то је слога, слога, заједно у реформе, јер је то једини начин да овој деци што сада стоје испред нас омогућимо да од 2016. године и онда када они стасају да воде ове градове, имају здраву земљу – навео је Гашић. – Појели су нам земљу у претходних десетак, 12 година, задужили су је многи, зато вас молим за ту слогу, молим вас, као што је Драган Марковић рекао, као бивши градоначелник, сада и као министар војни. Да би помогли Влади Србије, одрекните се дневница, али правац у свет, код инвеститора, за рукав, па у ваше градове, правите индустријске зоне, правите све оно што је неко пре вас упропастио у претходном периоду, само да дођу.

С. Станковић

В. Ђуричић

Ко личи на Вучића, а ко треба да ћути?

Министар Гашић се обратио гостима у шаљивом тону: „Очекивао сам да ћу минут пре него што кренем да станем пред микрофон да ми каже да говорим, очекивао сам да ће да направи ову музику да се не чује шта ми говоримо, очекивао сам, наравно, да ће пријатељ Дачић да касни, али нисам очекивао да Драган Марковић Плама хоће да личи на Вучића”.

Претходно се Палма нашалио с њим: „Гашићу, мораш да ћутиш! Кад Вучић прича, ти не причаш, извини, молим те... Морам..., јер ћете питати Вучић шта сам ја рекао, а пола нећеш да пренесеш онако како сам рекао”.

Суграђани

Честитајући Нову годину, Дачић је рекао:

– Пошто сам ја рођен 1. јануара, мени се чини да цео свет слави мој рођендан, али претпостављам да нисам у праву. А премијер је рекао да ће први дан у години бити радни јер је заказао седницу Владе, а то значи да првим даном у 2015. идемо радно.

Палма је нагласио:

– Могу слободно да кажем да је Дачић наш суграђанин јер све своје слободно време проводи у Јагодини. Стога морамо да измислимо почасну личну карту, ако то по нашем уставу не постоји.

http://www.dnevnik.rs/politika/palma-ne-moze-vucic-sam-moramo-da-pomognemo

Нема коментара: