OSEČINA -       
Srbija   je brend i zato  treba da je  slavimo, ali to ne treba da rade samo   ministri, vlada i  premijer, to
treba da rade proizvođači i privrednici i   treba da budu  ponosni na  ono što rade svakog dana, izjavio je danas   predsednik  Privredne  komore Srbije (PKS) Željko Sertić.
"Ako ne budemo poštovali sebe, niko nas poštovati neće", poručio je Sertić, otvarajući 9. Međunarodni sajam šljiva u Osečini.
Proizvođači šljiva su, kako je rekao, u  najlepšem smislu te reči pokazali kako sačuvati tradiciju u Srbiji koja  je nekada bila prepuna stabala šljiva, a danas toga nema na takav način -  kao u Osečini.
Predsednik PKS je čestitao Opštini  Osečina na viziji, na snazi i upornosti da iz svog osiromašenog budžeta  obezbedi podršku novim zasadima šljive, preduzetništvu i novim idejama,  navodeći da ta opština na svojoj teritoriji ima približno milion stabala  šljiva.
Sertić je, kako je naglasio, sa ponosom  pozvao sve ljude iz sveta da dođu u Srbiju, "prvo da se družimo, pa da  se upoznamo, pa onda nešto i da im prodamo, da napravimo sveukupni  poslovni ambijent lepši i kvalitetniji".
"Šansa Srbije u razvoju ekonomskih  odnosa unutar zemlje je razvoj agrobiznisa, što može biti stub domaće  ekonomije, i PKS u saradnji sa velikim poljoprivrednim proizvođačima i  stručnjacima priprema planove koje će predočiti Vladi Srbije", rekao je  Sertić u izjavi Tanjugu.
Manifestacija u Osečini je pokazala,  dodao je on, da naša sela i gradovi mogu dobro da žive od svog rada i da  se razvijaju, od para ostvarenih od izvoza mogu da naprave kontakte u  inostranstvu, a od taksi i poreza od tog posla mogu da se razvijaju i  opštine.
Predsednik PKS je uručio priznanje  najvećem proizvođaču šljive, kompaniji "Jovanović voće" iz Osečine, a  specijalna nagrada pripala je "Agraneli" iz Valjeva kao najvećem  izvozniku šljiva za 2013. godinu.
Specijalni gost Sajma bio je ambasador  Belorusije u Srbiji, Vladimir Čušev, koji je podsetio da je trgovinska  razmena dve prijateljske zemlje u protekle četiri godine porasla četiri  puta, i izrazio nadu da će na sledećem, 10. Sajmu šljiva u Osečini biti  više izlagača iz Belorusije, umesto sadašnjih četiri.
Međunarodni sajam šljiva u Osečini,  privredno-turistička manifestacija koja se održava od 2006, okupila je  više od 200 izlagača, među kojima proizvođače i prerađivače šljiva iz  zemalja u okruženju, i traje do 31. avgusta. Na sajmu se održava i berza  voća, na kojoj svoje proizvode predstavlja oko 80 poljoprivrednika, a  organizovano je i prestižno takmičenje proizvođača rakije.
http://www.rtv.rs/sr_lat/ekonomija/sertic-srbija-je-brend_514544.html 
Нема коментара:
Постави коментар