Boško Obradović, predsednik Dveri, potrošio je do sada oko 100.000 evra na ličnu promociju prekao Fejsbuk reklama
Koliko Boško Obradović “#срећа” i finansijsko-interesna organizacija Dveri troše na reklamiranje preko Fejsbuka?
Prema saznanjima portala Teleprompter.rs, Obradović je do sada pukao 100.000 evra na ličnu promociju preko Fejsbuk reklama!
Jedan administrator iz Dveri dostavio je Teleprompteru fotografiju na kojoj se vidi da je Boško Obradović 7. marta za reklamiranje samo jednog video snimka u okviru Fejsbuk marketing kampanje koja je trajala nekoliko sati potrošio čak 150 evra.
To je polovina prosečne plate u Srbiji.
Budući da Obradović i Dveri na dnevnom nivou reklamiraju više različitih snimaka i objava, lako je doći do zaključka kako je ova vanparlamentarna stranka uspela da potroši 100.000 evra na Fejsbuk reklame od početka kampanje.
Ako uzmemo 150 evra kao prosečan iznos reklamiranja samo jednog spota, Obradović je morao da se reklamira oko 650 puta da bi dostigao cifru od oko 100.000 evra.
Međutim, postavlja se pitanje kako se to Boško Obradović, obični odbornik iz Čačaka i delom vlasnik izdavačke kuće “Catena Mundi”, naprasno obogatio pa ima neverovatnih 100.000 evra da baca na reklamiranje preko Fejsbuka?
http://www.teleprompter.rs/pun-kao-brod-bosko-obradovic-pukao-100-000-evra-na-reklamiranje-preko-fejsbuka.html
Koliko Boško Obradović “#срећа” i finansijsko-interesna organizacija Dveri troše na reklamiranje preko Fejsbuka?
Prema saznanjima portala Teleprompter.rs, Obradović je do sada pukao 100.000 evra na ličnu promociju preko Fejsbuk reklama!
Jedan administrator iz Dveri dostavio je Teleprompteru fotografiju na kojoj se vidi da je Boško Obradović 7. marta za reklamiranje samo jednog video snimka u okviru Fejsbuk marketing kampanje koja je trajala nekoliko sati potrošio čak 150 evra.
To je polovina prosečne plate u Srbiji.
Budući da Obradović i Dveri na dnevnom nivou reklamiraju više različitih snimaka i objava, lako je doći do zaključka kako je ova vanparlamentarna stranka uspela da potroši 100.000 evra na Fejsbuk reklame od početka kampanje.
Ako uzmemo 150 evra kao prosečan iznos reklamiranja samo jednog spota, Obradović je morao da se reklamira oko 650 puta da bi dostigao cifru od oko 100.000 evra.
Međutim, postavlja se pitanje kako se to Boško Obradović, obični odbornik iz Čačaka i delom vlasnik izdavačke kuće “Catena Mundi”, naprasno obogatio pa ima neverovatnih 100.000 evra da baca na reklamiranje preko Fejsbuka?
http://www.teleprompter.rs/pun-kao-brod-bosko-obradovic-pukao-100-000-evra-na-reklamiranje-preko-fejsbuka.html
Нема коментара:
Постави коментар