петак, 25. март 2016.

Nisam proneverio novac

Denis Rastoder, činovnik Gradske uprave Novog Pazara, koji je optužen da je sa kolegom Darkom Drmanićem proneverio preko 12,6 miliona dinara iz gradskog i republičkog budžeta, tvrdi da je nevin i da je proces protiv njega montiran i politički motivisan.
On se nakon ročišta u novopazarskom Višem sudu obratio novinarima rekavši da nije lopov i da materijalni dokazi ne pokazuju da je on odgovoran za proneveru.
- Bio sam žrtveno jagnje u predizbornoj kampanji, jer je lokalna vlast želela da pokaže da se bori protiv korupcije i da u njoj nema zaštićenih, pa su za to što godinama nestaje novac iz gradske kase optužili mene, iako sam ja, kao zamenik načelnika Odeljena opšte uprave, pri dnu hijerarhije - kazao je Rastoder.
Optužnica Rastodera i Drmanića tereti da su od 25. marta 2013. do 17. juna prošle godine zloupotrebom službenog položaja i falsifikovanjem službene isprave protivpravno prisvojili blizu 12,7 miliona dinara, 3,2 miliona dinara iz budžeta Republike Srbije i skoro 9,5 miliona dinara iz budžeta Novog Pazara.
- Gde je taj novac nestao, ne znam. Tvrdim da ga ja nisam uzeo i da ga nisam dao nekom trećem licu. To bi trebalo da znaju odgovorni u lokalnoj samoupravi, koji su zaduženi za kontrolu i izvršavanje budžeta - kazao je Rastoder.
Protiv Rastodera se pred Višim sudom u Novom Pazaru vodi postupak zbog sumnje da je izvršio krivična dela zloupotrebe službenog položaja i falsifikovanja službene isprave. Sledeće ročište u tom procesu zakazano je za 14. april 2016.

http://www.alo.rs/rastoder-nisam-proneverio-novac/41650

Нема коментара: